Apr 28, 2007

ترس هاي من


مرسي آيدا جون. 5 تا چيز كه ازشون واقعا در زندگي ميترسم شامل موارد زير هستن
يك- بي پولي. منظورم فقر يا كم پولي نيست. كاملا بي پول و محتاج به ديگران شدن رو ميگم
ب- رعد و برق يا به قول خودم آسمون قمبولي! به اندازه همون زماني كه دو ساله بودم ازش ميترسم
ج- بيخوابي. حتي وقتي به احتمال بيخواب شدن فكر ميكنم ميترسم چه برسه به خود بيخوابي
د- آدم كنه و مزاحم و ابراز عشق الكي كن. اين از سوسك بدتره! سوسك كه ترس نداره
ه- حيوانات وحشي كه تو جنگل پيدا ميشن. از حيوانات اهلي نميترسم اما خوشم هم ازشون نمياد
---
بروانهجوجو جوديمخمل- نيكو : شماها رو هم به بازي دعوت ميكنم
-------
ماني پيشنهاد خيلي خوبي دادي ها. از اين به بعد در اين وبلاگ از خونه ام با عنوان عمارت عالي قاپو ياد ميكنم! لوله كشي هاي عمارت عالي قاپو كامل عوض شده و تموم كاشي هاي كف و ديوار حمام و دستشوئي كنده شدن + سراميك هاي كف سالن كه كنده شدن و به جاي اونها سراميك طرح چوب خريدم. ماني دستور داد از خريد لمينيت صرف نظر كنم و منم گفتم چشم! سيمان و قيرگوني هم انجام شده. سقف حموم هم خراب شده كه از بالا نور بگيره و سقف كاذب فلكسي جاش بياد. احتمالا از فردا نصب كاشيهاي حمام و دستشوئي شروع ميشه
---
نميتونم باور كنم اينجا يه روز خونه بوده يا دوباره روزي شبيه خونه ميشه. عين ميدون مين خورده جنگه. بازم ميگم: دوستش ندارم. تا وقتي شكل عمارت نشه دوستش نخواهم داشت
---

12 comments:

نیکو said...

سقف حموم رو کندی!!!!!!!!!!!!!!!نه
عسیسم تو نسبتی با آقای باب نداری؟
یادته که؟اون بزه که کلم دوست داشت. سقف خونه رو خراب کرد با آجرهاش بخاری درست کرد.
ببینم باید در قالب پست نوشت یا کامنت؟؟؟؟؟
بازی ترس رو میگم.

Anonymous said...

ساعت16:25
بابا مردم فكر ميكنن تو با اشاره بنده تا پتل پورت ميري - بخدا از اين خبرا نيست اين وقتي دلش نخواد يكه كاري را بكنه اگه خودتو تيكه تيكه هم كني نميكنه - اين شعارهاشو باور نكنيد تو زندگيش حتي يك بارم به حرف من بدبخت گوش نكرده - ضمنا با بي پولي موافقم چون بقيه اش اصلا در مرام ما نيست

Anonymous said...

این خونه تا سه ماه دیگه هم خونه بشد نیست. میگی نه، این خط این هم نشون.

Anonymous said...

دستورات جناب عالی اطاعت می شود
چشم

سبزينه said...

نيكو: بدتر از اونم كه!!! ماني: ا! من به اشاره تو آمريكا نرفتم خودت گفتي نرو!!! اون وقت قدر نميدوني؟! بشكنه اين دست كه نمك نداره!!! رضا: گفتم كه بهش ميگم نقطه!!! پروانه: مرسي

نگاهی نو said...

ferk kon khoneh amadeh sheh vasayel no sheh bah bah che kifi meideh . Man daram be jaye shoma zogh mikonam. man emroz kare naghashi khoneh ra shoro meikonam ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyy alan az zore tanbali badammmmmmmmm miyaddddddd

Anonymous said...

salam elham jon
az link kardanet mamnon
dar zemn bayad khoneye jaleby besheha.

Anonymous said...

سلام الهام جونی...مرسی از دعوتت . سرم شلوغه . شاید چند روزی پیدام نشه . ولی سعی میکنم به این بازی فکر کنم و هر وقت چیزی واسه نوشتن داشتم حتما حتما مینویسم . یه بوس گنده . ..
عمارت عالی قاپوت هم درست میشه و خوشگل. قول میدم بهت ... در ضمن کف اتاق نشیمن من امینیته ...بدم نیست . حتما به محض اینکه آماده شد (منم در همون حالت توای کما بیش) برات عکسش رو میدم ولی اتاق خوابها موکت نرم نرم ...خیلی خوبه صبح که آدم سردشه پاش رو یه جای گرم و نرم بذاره :) اینم یه پیشنهاد...

سبزينه said...

اون دوستي كه آدرس ايميل و مسنجرم رو خواسته بود: وبلاگت رو نميتونم باز كنم! به همون روش ايميلت رو بذار- پاك ميكنم بعدش- تا برات ميل بزنم
نگاهي نو و آويسا: بچه ها ميتونين فينگليش ننويسين؟ خيلي سخته خوندنش. مرسي و اميدوارم! خواهش ميكنم
مخمل: ظاهرا اينجا جنس لمينيت هاش مشكل داره. اون موكت ها هم تهران گير نمياد مادر. فقط از اين موكت گري هاست! همه اش از دم سراميك طرح چوب ميشه

Anonymous said...

سامن علیکم بانو.
والا من عاشق آسمون قمبولیم.. جان تو وقتی خوابم و با صدایش بیدار میشم لذت میبرم.. فکر کنم روحیه ام خیلی خشن میزنه...
اما خدایی راست میگی این بیپولی و محتاجی را خوب اومدی...
میگم خونه ات باید خیلی خوشگل شده باشه ها... ما هم دعوتیم؟
اومدیم ایران پارتی بگیر.. هاهاهاها
بوس بوس

Syamak Moattari said...

چطوری الهام خانوم
از اینجا رد می شدم گفتم سلامی بدم خدمتتون ممنون که به ما سر می زنی دوستان خوبی داری ، خوشحالم که بعد از اون تغییر برنامه ای که برات پیش اومد بچه ها دور و ورتن و مشغولی موفق و پیروز باشی

سبزينه said...

آيدا جان ننه يه كم كه چه عرض كنم! خشني ديگه! خونه ام كه تموم شد سريعا دعوتي! بشتاب به تهران
ممنون سيامك جان. به عليرضا و استلا سلام برسون