Aug 3, 2007

عشق دوران خاله بازي


اولين بار كه عاشق شدم شش ساله بودم! معشوق هم يك جوان رعناي هجده ساله بود كه برادر زاده همسايه مون بود و بعدها يك مترجم معروف از آب دراومد تا ثابت كنه من از همون بچگي فرهيخته بودم و سراغ هركسي نميرفتم! تمام دوران كلاس اول دبستان من در عشق اون گذشت و در پايان كلاس اول كه سواد دار شده بودم يك نامه عاشقانه هم براش نوشتم و بعدش عشقم ورپريد! جالب اينجاست كه مريم اون يكي همسايه مون كه دوست صميمي و همبازي من بود هم رقيبم بود و هر دو با هم عاشقش شده بوديم. بنده خدا يادمه تا ما دو تا رو مي ديد خجالت مي كشيد! حالا چرا خدا عالمه. در اون زمان خود اون آدم عاشق دخترعمه اش بود كه دختر همسايه ما و همسنش بود و دختر عمه هم عاشق يكي ديگه! و اين قصه سر دراز داشت. راستي شماها اولين عشقتون كي بود؟
---
پ.ن: اين پست به دستور پروانه جونم كه حوصله اش از پست قبلي سر رفته بود نوشته شده
_

0 comments: