Feb 27, 2007

...

انگار خدا منتظر بود من دوباره برم سر كار كه هوا سرد شه و بباره! تو اين دو هفته دو بار يادش اومد زمستونه! آخ چقدر از برف و سرما و زمستون بيزارم
-----
دارم در حضور همه تون اف. بي. آي رو تهديد ميكنم! اگه زودتر جواب به قول شين تحقيقات محلي منو ندن از ايني كه هستم هم خل تر و بداخلاق تر ميشم ها!!! از من گفتن
-----
سال هشتاد و پنج بنزين گرون نشد اما تاكسي ها به دليل گروني روغن و بيمه و ديسك و... گرون شدن. مثلا خط نوبنياد ونك از پونصد به ششصد تومان افزايش پيدا كرد. حالا اگه واقعا در سال آينده بنزين بشه ليتري 150 تومن- يعني تقريبا دو برابر- به نظرم آرزوي تاكسي سواري رو بايد به گور برد
-----
با اينكه ديگه آخراي كارم در اين شركته اما نتيجه بررسيهام در مورد مختار رو به اطلاع همه از جمله همدستم آيدا ميرسونم!: خودش و پدرش متولد لبنان هستن اما هيچ كدوم يه قطره خون لبناني ندارن! پدره دورگه مصري و سوري است و مادرش متولد مراكش و دورگه مراكشي و ايتاليايي! ميگن اختلاط نژادها خوبه! اينم نتيجه اش
---

9 comments:

Anonymous said...

BahBah Hala dige barobache FBI ra tahdid mikoni, bashe mitooni barye neshan dadan sehat aghl yek estesh-hade mahali jam koni albate agar kasi hazer be emzash beshe, ama baraye inke komakat konam beri ya be ebarate digar az sharat rahat shim va be ketab ham beresam hazeram be onvane nafare aval va shayad ham akhar an ra emza konam

Anonymous said...

الهام نازنینم
صبور باش ... دو سه ماهی طول می کشه .. از همه چیز متشکرم .. خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی .. فردا می ام مثل آدم تشکر میکنم ..

Anonymous said...

ای بابا حالا کارت به جایی رسیده که اف بی آی رو تهدید می کنی؟

کم بدنام هستیم به ایرانی بودن حالا می خوای با این عملیات تروریستی برچسب خورده هم بشی؟

برات دعا می کنم گلم. میری به همین زودیها. راحت و بی دغدغه زندگی می کنی و یه شهروند خوب میشی

:-)

Anonymous said...

سلام
دیدی گفتم که دو رگه است ... این هم ژن پنهان ایتالیاییه مامانش بوده که در این نمود داده.. خدایی شبیه ایتالیایی هاست؟؟؟؟؟؟؟ منم میخواممممممممممممم هاهاهاها
بعد هم تو اشاره بده اف بی آی که سهله .. کل دنیا را برات به هم میریزم.
فکر میکنی اگر بنزین تقریبا دو برابر بشه کسی صداش در میاد؟
فکر میکنی کسی اعتراضی هم میکنه؟
من که فکر نمیکنم...

سبزينه said...

شين: گواهي عقل لازم ندارن كه. تازه اونا به بي عقلي جايزه هم ميدن
پروانه: خوشحالم برگشتي عزيزم. خيلي نگرانت بودم
جوجو: من طاقت ندارم ديگه
آيدا: آره والله گفته بودي! نه كسي اعتراض نميكنه مطمئنم

Anonymous said...

ميگن آدمهاي خوشگل از هواي سرد خوششون مي آد
پس متاسفم برات !!!ا

شوما که داري ميري آبجي پس نگرون قيمتها نباش. مردم ايرون خوب يادگرفتن خودشونو با شرايط وفق بدن!ا

سبزينه said...

اشاعه اكاذيبه مشتي! چون دو تا از زيباترين خانم هاي اين مملكت يعني من و دخترخاله ام ماندانا- مهدعليا از گرما خوشمون مياد! ديدي حالا!!!؟

Anonymous said...

اي داد انگار همين يك دونه ميخواد بر ينگه دنيا سرمون خورد

خدمت مشتي جان اون خوشگلائي كه از سرما خوشش مياد ميخوان خودشونو برات لوس كنن - وگرنه تو تمام دنيا جاهاي خيلي گرم پر خوشگله

سبزينه said...

همين رو بگو خاله ماني! تموم هلوها تو جزاير كارايب هستن. كدومشون ميرن سيبري!؟