Feb 24, 2007

انوركسيا- بولميا- چي چي ميا نوروزا

بابا يكي جلو منو بگيره كه انقدر هله هوله نخورم! يه راه درست و درمون جلوم بذاره. نگران چاق شدن يا نشدن نيستم- يعني نگران اونم هستم!- چون چيزايي ميخورم كه به اون صورت چاق كننده نيستن اما مشكل اينه كه من- هميشه همين طور بودم- وقتي عصبي هستم و به هم مي ريزم زياد ميخورم و بعدش از اين خوردن اعصابم بيشتر بهم ميريزه. يكساعت يه بار بايد اين دهن وامونده بجنبه! حالا شده يه دونه پسته هم باشه- كه اين وامونده حتي يه دونه اش هم باعث ميشه جوش بزنم و اين يكي هم واسم خيلي دردآوره- انگار وقتي عصبي و نگرانم- چرا زودتر كارم تموم نميشه و نميرم و يا اگه اين شه و اون شه چي ميشه!- خوردن واسم ميشه يه نوع تيك! لطفا نصيحت نكنين كه نخور يا نگران نباش بلكه اگه بلد هستين راه حلش كه چه كنم تا در حال نگراني نخورم رو بهم بگين چون الان دارم بيشتر از ترس چاق شدن يا جوش زدن خل- يعني خل تر!- هم ميشم. روز روزش بداخلاق بودم الان ديگه نور الا نوره
-----
اين دو تا لينك مطالبشون خدائيش ارزش خوندن دارن. امتحان كنين
---

3 comments:

Anonymous said...

نمی تونم نصیحتت کنم چون منم مرتب دهنم می جنبه. در موقع عصابنیت بیشتر.

بی خیایل جوشهای صورتت بشو. سعی کن موفع خوردن لذت ببری. اون جوشهای مسخره که بالاخره بیرون میان ولی بذار لااقل از اون پسته ای که می خوری لذت ببری

:-)

سبزينه said...

دلم ميخواد جوجو جون- كه فكرشونو نكنم!- اما خودشون هي درد ميگيرن و ميان تو فكرم

Anonymous said...

میگم تو یاهو نداری؟ یعنی میل یاهو؟ که بشه مسنجرت کرد؟
بابا تو هر چی هم بخوری که چاق نمیشی . البته یک کم چاق بشی برات خوبه .. هاهاها
اما هله هوله را پایه ام .. یعنی کلا چقدر بده که یکی مثل من هی عصبانی بشه هی هم بخوره .. بعد چون من همیشه دارم حرص میخورم خوب یک جوری باید خودم را کنترل کنم که نمیشه .. این سیگار مسخره هم که دیگه خفه ام کرده.
بوس بوس
هوارتا