Jan 6, 2007

بخت

به بخت اگر باور داشته باشيم
هم امروز و هم امشب – آرامش فرا مي رسد تو را و مرا
از اين دم اگر لذت بريم – زندگيمان در دستهايمان خواهد بود
و ما تنها بار مسئوليتمان را بدوش خواهيم كشيد
به بخت اگر باور داشته باشيم
هم امروز و هم امشب – آرامش فرا مي رسد – تو را و مر
ا

چند روزي تشريف ندارم و چون يحتمل دسترسي به اينترنت براي تائيد كامنتها نخواهم داشت تا برگشتنم كامنتدوني تعطيله! التماس دعا
--------------------------------------------------
پ.ن: والله من به بخت كاملا باور دارم اما نميدونم چرا آرامش فرا نميرسد مرا!!! مارگوت بيگل هم شعر گفته ها

وصاياي سبزينه

ماني: به بچه لك لك بگو درس و امتحان داره يا نداره من حاليم نميشه! دعا يادش نره! خودتم فعلا محو نشو تا من برگردم. ضمنا بنده در اين سفر خاص خوشي ندارم كه تقسيم كنم همه اش دلهره است و براي همين تقسيم كردم باهات
مهناز (مانكن كفن) : نهارت رو به موقع بخور – اگه ممكنه منت سر من بذار و برو دندونت رو پر كن – آزمايش خون دكتر حائري رو زودتر انجام بده و تا رئيس نيومده قال قضيه رو بكن– تا من نيومدم نري باز خريد و كيف بخري اندازه تابوتت ها! – ضمنا پي گيري تسويه حساب منم يادت نره كه از پاك هم مهم تره! ( اي خاك بر سر اين اداره كه پول آدم رو بعد از رفتن هم نميده) – به معيار هم بزنگ كه چك رو آماده كنن وقتي اومدم برم بگيرم- با سفارت و مفتش و عباس هم دعوا نكن كه امر ديگري نيست
شين : حالا سخت هم باشه تو سعيت رو بكن كه اين چندروزي كه من نيستم داستان ارباب حلقه ها رو نخوني ! – هواي فضايي رو داشته باش
پروانه: اين مهناز كپك رو از طريق وبلاگ خودش چون من كامنتدونيم تعطيله نصيحت كن بره دندون پزشكي- بعد هم اگه مامان تو اين مدت اومد يه مدتي دندون رو جيگر بذار و (بازگشت به چت چند ماه قبلمون!) وقتي باهاش تو خيابوني جستجو رو بذار كنار! كه بيچاره اعصابش به هم نريزه
جودي: آمين دوجانبه يادم نميره
پونه: زنده اي يا مرده؟

0 comments: