Apr 3, 2007

خواب


به طور عادي از اون آدما هستم كه هرگز هفت ساعت خواب شبانه براشون كافي نيست. ايده آلم ده ساعت خوابه و اگه راحتم بذارن ميتونم خيلي بيشتر هم بخوابم و تحت هيچ شرايطي حاضر نبودم و نيستم كه خوابم رو از دست بدهم مثلا از خوابم بزنم كه با اتوبوس جايي برم فقط چون ارزون تر ميشه. هميشه حاضر بودم و هستم كه با آژانس برم اما بيشتر بخوابم! در مجموع: خواب برام از خيلي چيزها- حتي پول- مهم تره. فقط سه دوره در زندگيم دچار مشكل كم خوابي شدم: ماه هايي كه بين جراحي اول تا چهارمم بستري بودم و درد مانع از خوب خوابيدنم ميشد- دو سه روزي كه در تركيه منتظر نوبت مصاحبه گرين كارتم بودم و فكر ميكردم تو مصاحبه رد ميشم و الان كه دارم دق ميكنم نكنه موسيو هاله با كارها و حرفهاش باعث بشه من كارم درست نشه! حداكثر در شبانه روز 5-6 ساعت ميخوابم و از اون بدتر: اصلا خوابم هم نمياد! براي آدمي با ساختار خواب آلود من اين اصلا كافي نيست و راستش بيشتر متعجب و نگرانم كه چرا خوابم نمياد!!!؟
---

16 comments:

Anonymous said...

دقیقا باهات موافقم که حاکمان از نقش مذهب به خوبی هرچه تمام تر استفاده می کنند و خوشحالم که در توهم نیستی
آخه توهم جامعه دین زدا شده این روزها خیلی بین بلاگرها باب و معمول هست
تو یه سند وزارت خارجه انگلیس اومده که مردم ایران مردمی هستند که به وسیله مذهب می توان مدت ها بر آنها حکومت کرد

خوب این طور که معلومه من اشتباه برداشت کردم
اما خوب وقتی که رفتی اون ور آب!! حتما تو فکر درس باش
مطمئنم که اون موقع آرامش فکری پیدا خواهی کرد و مسئله پول هم زود زود ،زودتر از اون چه فکرش رو بکنی حل می شه
فقط اراده خواستن می خواهد که به نظر می آید تو اون رو داری

در مورد خواب هم ، من هم خیلی خیلی دوستش دارم
اما چند وقتی هست که خودم رو به کم خوابیدن عادت دارم می دهم ، این طوری بیشتر می توانم از زمان استفاده کنم
البته این رو بگم ها من کم پیش اومده 10 ساعت یا بیشتر بخوابم
تو دیگه خیلی معرکه هستی خانومی

نگاهی نو said...

aziz jan negaran nabash

Ageh khabet omad bekhab ageh khabet nemiyad nakhab ageh goresneh hasti bokhor va ageh nisti nakhor va ela akhar ....

In ravande zendegi ast badanet felan be khabe bishtar niyaz nadareh
BABAAAAAaaa dast az saresh bardar bezar in badanet rahat bashehhhhhhhh
;)

Anonymous said...

سلام.
اول این که میل دارید... عکس هم دارید... هاهاها
بعد هم این که راستش منم این جوریم.. و اگر به اندازه ای که لازم دارم نخوابم یک چیزی میشم که از یک کیلومتریم هیچ تنابنده ای جرات رد شدن نداره... این احمد مژده که بد جوری من را نگران کرده.
البته دیشب لاریجانی حرف زده و گفته که ما میخواهیم این قضیه ی ملوانان زبل از راههای دیپلوماسی حل بشه که یعنی خدارا شکر یک قدم به عقب... هی اون ا.ن گند بزنه بقیه که همچین بهتر هم نیستند ماله بکشند.
کارت درست میشه مطمئن باش... اگر قرار بشه درست شه میشه.
فدای تو.
مرسی برای همه چیز.

Anonymous said...

ببين بيا فرض كنيم كارت درست نميشه. خوب؟ فكر ميكني براي من و تو و همسن و سالهامون كه سياهي رو درك كرديم بالاتر از سياهي هم چيزي هست؟
به خودت سخت نگير. رفتن نبايد غايت آرزوت باشه.
مواظب خودت باش

Anonymous said...

خدا الهی شفات بده .. از دست من یکی که کاری بر نمیاد ... شفا می خواهی ... بگیر بخواب بابا

سبزينه said...

حاجي غايت آرزوم رفتن نيست. از دودلي بدم مياد و خسته ام كرد. اينكه چي ميشه چي نميشه. از بلاتكليفي خسته شدم

Anonymous said...

الهام بانو جونم بخواب که ساعتهایی که تو خوابی ما بیداریم :دی

منم دقیقا همینطورم . راستش قبلا اینجوری نبودم . شاید قدیما کمتر میخوابیدم ولی حالا هیچی نگم بهتره
واما دودلی...حالت رو میفهمم من خودم اون زمان رو زندگی کردم گو اینکه حتی قرار نیست برم ...باز هم اون سالها رو از دست رفته میبینم ...وای به حال اینکه فقط می نشستم و به اومدن فکر میکردم

یه کم دودلی هم تو وب سیروس نوشته بودی ! الان دیگه وقت فکر به دودلی نیست ...باید بری و تجربه کنی. مثل یه سفر ...مثل یه تفریح . به موقعش بهش فکر میکنی ...منم اونوقت تجربه هام رو بهت میگم که اگه برگردم عقب چه میکنم و تو هم احتمالا گوش نمیدی ...هاها ...

Anonymous said...

راستی کلی به موسیو هاله خندیدم ...به عمرش فکر میکرد به همچین لقب باحالی نایل بشه؟!؟!؟!؟

سبزينه said...

مخملي چيزي كه به پروانه گفتم رو به تو هم ميگم: باور كن خوشحال ميشم تجربه هاتونو بهم بگيد. بگو شايد من يكي گوش كردم! باشه!؟
نيكو خانم خير مقدم عرض ميكنيم! نه نميشه. حتي به خواب هم نمياد

Anonymous said...

من اگه قرار باشه جایی برم اصلا از 4 ساعت قبلش نمیتونم که بخوابم. از استرس اینکه خواب بمونم.
خواب زیادی بالاخره یه جا کم میاره دیگه.
امیدوارم که برنامه هات به بهترین نحو ردیف بشه و نگرانیات در اینباره تموم

Anonymous said...

اي قربونت برم... بابا خدا رو شكر كه فعلا موضوعي باعث شده خوابيدن تو بالانس بشه - اخه تو ديگه مثله اقا ديوه ميخوابي! بد نيست يكخورده از ركوردهاي خوابيدنت بنويسي تا دوستان مستفيض شن
اخطار: تا اطلاع ثانوي از نوشتن در مورد هر گونه انتظاري خودداري فرمائيد

سبزينه said...

ماندانا: چيه حالا شلوغ ميكني و آبروي خاله زاده ات رو گذاشتي توي طبق!!؟ من چهارشنبه ها كه از سر كار ميومدم ساعت هفت شب ميخوابيدم پنج شنبه يازده پا ميشدم دوباره دو ميخوابيدم جمعه ده پا ميشدم دوباره هفت ميخوابيدم تا شنبه صبح! اينم به ما نميتونن ببينن!!! واسه همين چشمم زدي كه بيخوابي گرفته ديگه! همه اش شبي پنج ساعت ميخوابم

parishad said...

salam
man avalin bare ke be shoma sar mizanam va az webloge sharare be inja omadam dar zemn webloge khoby dary dobare behet sar mizanam.
movafagh bashy.

parishad said...

dar zemn linkidamet

Anonymous said...

salam
man avalin bare ke be shoma sar mizanam va az webloge hajy va sharare be shoma residam va az weblogeton khosham omad va dar zemn linket kardam omidvaram be man sar bezany.
movafagh bashy

Anonymous said...

خجالت دادی خانومی،دوست جدید