Apr 4, 2007

آزادي ملوانها


باز ما خنگولا رفتيم سر كار و حرفاي اينا رو جدي گرفتيم در حاليكه درست به همون روشي كه جنگ با عراف تموم شد يا گروگانهاي آمريكايي آزاد شدن ملوانها هم آزاد شدن و موسيو هاله به قول خودش: به مناسبت ايام ولادت پيامبر بزرگ اسلام و با تبريك ميلاد اين هديه بي‌نظير خداوند به همه و همچنين به مناسبت ايام عروج حضرت مسيح(ع) و عيد "پسح" اعلام مي‌كنم كه ملت كريم ايران و نظام جمهوري اسلامي در عين اقتدار و داشتن حق قانوني براي محاكمه اين نظاميان با تاسي به پيامبر عظيم شان اين ‪ ۱۵نفر را مورد عفو قرار داده و آزادي آنان را به مردم انگليس! هديه مي‌نمايد
---
راستي ديدين چطوري بچه ام نيشش وا شده موقع خداحافظي با خانمه؟
معلومه صد سال مرد ايرونيه ها! تپل و بور و سفيد ديده و هول كرده! از همه مسخره تر اين بود كه نوشتن: نظاميان انگليسي كه بسيار خوشحال بودند و كت و شلوارهاي يك شكل به تن داشتند از اقدام آقاي احمدي نژاد در آزادي خود نيز تشكر كردند! انگار قرار بود ناراحت باشن يا جاي كت و شلوار عبا و... تنشون كنن! استغفرا... دهن آدمو باز ميكنن هي
---
بهرحال بنده كه بسيار خوشحالم. هم چون 15 تا بدبخت از شر اينا خلاص شدن و هم شايد اين سرآغازي باشه واسه جواب اف. بي. آي چك وامونده من! آمين
------
آيدا جان مرسي! انگار بالاخره درست شد
---

13 comments:

Anonymous said...

از بلاگ بلوط پيدات كردم ديدم كه تو منتظر اف بي آي چك هستي نگران نباس مال من ٧ ماه طول كشيد در ضمن من سانفرانسيسكو هستم داري براي مدرسه مي آيي؟

Anonymous said...

من تازه کامنت مانی جون را خواندم .. می گم یک وقت خدای نکرده کمبود خواب پیدا نکنی .. بترکی الهی .. این همه می خوابیدی حالت بد نمیشد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این ها قیافه اشون عین این بچه حزب اللهی ها شده بود .. مسخره .. عزیزکم ما که سر کار نبودیم .. اینا عقل کردند زود آزاد کردند .. باور
کن داشت شر راه می افتاد .. خودشون فهمیدند .. مواظب ریخت ماهت باش

راستی تو تنها کسی هستی در بلاگ سپات که من می تونم براش کامنت بدم

نگاهی نو said...

baram ajib bod be on 14 ta coat va shalvar dad va didi che shik va pik ham shodan va bichareh on khanoomeh oh oh oh
Dar news khondam ke Ahmaghi Nejad gofteh akheh chera yek zan bayad biyad to karhaye nezami va az shohar va bachehash joda sheh va chera in dolate Engelis be hoghoghe zan ehteram nemizareh, AY khandidam ay khandidam ay khandiammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Martikeh bego akhe to FOZOLIIIIIII, na inke zanhaye mamlekate khodemon daran kif mikonan to IRan on dareh az keshvarhaye digeh irad meigireh

Anonymous said...

Ishalah to ra ham kot va shalvar pooshideh dar hale raftan mibinim - Kot va shalvar chon az nazare man moaven Femenist-hayee -

سبزينه said...

مهران: مرسي از دلداريت! اگه اف. بي. آي چك من هفت ماه طول بكشه كه گرين كارتم نابود شده! من دارم با لاتاري ميام و حداكثر تا پايان سپتامبر وقت دارم وارد خاك آمريكا بشم و اونم همه ميگن سعي كن زودتر بيايي كه تو فرودگاه بهت گير ندن. البته تقريبا سه ماه از تاريخ مصاحبه ام گذشته. ضمنا نه واسه درس خوندن نميام. ميام كه ... نميدونم واسه چي ميام! ميام اونجا بمونم حالا شايد سر پيري درس هم خوندم!!! پروانه: ميتوني چشم بزني از اين هم كمتر بخوابم!؟ شايد دليلش اينه كه بقيه كامنتدونيشون هالوچي چيه نه مال خود بلاگ سپات
نگاهي نو: آره منم شنيدم چنين افاضاتي كرده. مسئله اينجاست كه من خنده ام نگرفت خجالت كشيدم

Anonymous said...

راستش من هم خدا رو شکر می کنم که یه دفعه جناب هاله نور اون مغزشو به کار انداخت
فکر کنم بار اولش بود اون هم از صدقه سر تهدید و اولتیماتوم 48 ساعته بلر !
ان شاالله درست می شه رفتنت
دوست من
clearance ویزاش
خیلی طول کشید و نزدیک بود که بورسش تو دانشگاه استنفورد بسوزه
اما آخرش رفت
مال تو هم درست می شه

Anonymous said...

سلام
اول با اجازه ی بزرگترها و علی الخصوص صاحب خانه. دوم پر واضحه که تازه وبلاگت رو پیدا کردم. سوم اینکه از خواص ذاتی جمهوری اسلامی اینکه بعضی از وقتا نه تنها مردم ایران و گاهی هم مردم دنیا، که گاهی خودشون رو هم سورپریز میکنن. این بار هم معلوم نیست چی شد که اینجوری شد. چهارم از صمیم قلب ازت ممنون و متشکرم. پنجم قصه ی چک و اف بی آی و ... اینها رو نگرفتم. ششم خنگم من؟

سبزينه said...

عطيه: قربونت برم من محدوديت زمانيم خيلي كمه
رضا:‌خنگ نيستي اما در جريان نيستي! لاتاري گرين كارت آمريكا برنده شدم و سه ماه پيش هم مصاحبه ام انجام شد واسه رفتنم منتظر جواب اف. بي. آي چك هستم كه باز سر كار هستم. انگار بالاخره هميشه يكي هست آدم رو سر كار بذاره و جواب نده

Anonymous said...

الهام جان
دوست من هم اگه تا هفته دوم شروع سال تحصیلی که می شد حدود 10 مهر تو دانشگاه نبود تمام زحماتش می رفت هوا
اون فقط 3 ماه فرصت داشت و دقیقا در آخرین لحظات تاییدیه ویزا رو گرفت و رفت
امیدوار باش

Anonymous said...

اينكه هديه به انگليس بود، حالا بايد منتظر باشيم كه كي قراره به مردم آمريكا و بقيقه اعضاي شوراي امنيت هديه داده بشه. نگران نباش اف بي آي با تو كاري نداره!

Anonymous said...

سلام. كامنت گذاشتن براي تو سخته. مي خوره هي كامنت ها رو

Anonymous said...

كامنت رو خورد؟ نخورد؟ چي شد؟

Anonymous said...

باهات موافق نیستم. فکر میکنی داشتن اون رفتار با ملوانان و دادن لباس رسمی به اونها و دیگر مسائل برای اون ملوانان عادی بود. برای اونهایی که ایرانیان در نظرشون مردمی عقب موندهء سلاح بدستِ تروریسته وحشین که حالا از ورود اونها به ابهاشون بسیار خشمگینن!!!!!!