May 7, 2007

به ياد ليلا كسري


مثل باد سرد پاییز - غم لعنتی به من زد
حتی باغبون نفهمید - که چه آفتی به من زد
رگ و ریشه هام سیاه شد - تو تنم جوونه خشکید
اما این دل صبورم - به غم زمونه خندید
آسمون مست جنونی- آسمون تشنه خونی
آسمون مست گناهی - آسمون چه رو سیاهی
اگه زندکی عذابه - یه حباب روی آبه
من به گریه ها میخندم - میگم این همش یه خوابه
آسمون تو مرگ عشقو - توی یاخته هام نوشتی
این یه غمنامه تلخه - که تو سر تا پام نوشتی
من به لحظه شکستم - اگه نزدیک اگه دورم
از ترحم تو بیزار - من خودم سنگ صبورم
آسمون تیشه ت شکسته - من دیگه رو پام میمونم
منو از تنم بگیری - تو ترانه هام میمونم
-------
عمارت عالي قاپو همچنان در دست تعمير و مرمت است. كارها كند پيش نميره اما مشكل اينه كه كار واسه انجام شدن زياده. سراميك كف و كاشي دستشوئي هم تموم شد. حالا بايد نجار بايد درها رو كمي اره كنه و بعد نقاش. بعد كابينت ساز بياد و بعد يكي بياد سرويس ها و شيرآلات و حوله گرم كن حموم و رادياتور و هود رو نصب كنه. بعد هم فلكسي سقف حموم. تازه بعد نوبت نظافت و چيدنه وسايله كه من از اين قسمت آخر خيلي بدم مياد! خدا به خير كنه
---

15 comments:

Syamak Moattari said...

Sabzineh,

It was nice, I like that

Anonymous said...

چرا همه غمگینند؟ خودم اول از همه .. عین سگ پاچه میگیرم و بدتر از سگ واق واق میکنم.. پری خانم هم که اومده دیگه بدتر...
خونه را امیدوارم مطابق میلت باشه و توش احساس راحتی و ازادی بکنی.. هرچند این ها همه اش بهونه است برای زندگی کردن...

Anonymous said...

یه سووال برای من پیش اومده اونم اینکه چرا خونه رو جابه جا نکردی و در منزل جدید تحولات دلخواهتو بوجود نیوردی؟

سبزينه said...

سيامك: قابل نداشت
آيدا: آره مي بيني؟ چرا؟ خوبه بهار اگه پائيز بود چي
پاورقي: مادر دلت خوشه ها. خريد خونه جديد حداقل سي ميليون پول ميخواهد تعميرات خيلي خرج برداره پنج شش ميليونه

Anonymous said...

من این ترانه رو دوست دارم . ولی فعلا امیدوارم تو یکی از پاییزی بهاری شی و بی خیال آوریل شکسته شی .
بخند خانم که دنیا هم یه ته لبخندی بزنه بهت . چاره چیه !

نگاهی نو said...

این نیز بگذرد مثل تمام چیزهایی که می گذره

Anonymous said...

اي داد بابا من نسبت به اين نيز بگذرد الرژي دارم - تا اين جمله را ميشنوم كهير ميزنم اونم از درون!!! كهير فلسفي. ضمنا چيدمان نميخواد ميتوني تا مدتها همچيز را بزاري همينجوري رو زمين بمونه بعد هم با قدمهاي بلند ار روشون مثل بالرينها بپري- بهرحال آمادگي خود را جهت هر گونه چيدماني اعلام مينمايم لطفا سه روز زودتر اطلاع بدهيد

Anonymous said...

اي خانم ما تازه تيتر را ديديم و دوزاريمان افتاد - بابا تو نميشه اين يادآورهاي داغ دار را نكني - كم بدبختي و ادبار داريم ياد ليلا كسرا و هايده هم بايد بيافتيم كم كس و كارمان گوش تا گوش در بهشت زهرا خوابيده اند اي داد از دست تو اب و روغن قاطي كردم

Anonymous said...

اينجوري كه تو داري پيش ميري، عمليات نوسازي عالي قاپو تا پايان برنامه چهارم توسعه ادامه داره. ولش كن بابا حالا سقف حموم فلكسي نداشته باشه نميشه؟؟

Anonymous said...

الهام جونم .... اگر من بگم لیلا کسرا دیگه کیه خیلی ضایع می شه ؟؟؟؟
مانی جون این خانم کیه دیگه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این عالی قاپو جانت منو کشته .... زودتر تمامش کن بچتیم تو رو خدا .. دلم برات تنگ شده ...

مانی جون را هم می بوسم از اون بوسهای آبدار که حتما می زنم تو پک و پوزم !!!!

سبزينه said...

مخمل: خودم هم اميدوارم. نگاهي نو: آره مي دونم همه چيز مي گذره. ماني: تو چرا تا منو مي بيني آب و روغن قاطي ميكني؟!باران: نه خير نميشه. پروانه : شاعر ترانه هاي هايده كه اين ترانه رو در وصف سرطان خودش گفت و از همون بيماري مرد

Anonymous said...

به ...لبخند ..آیینه ای ..تشنه ام. به ...آغوش ...بی کینه ای ...تشنه ام.سلامی.... صمیمانه ... آیا کجاست. سرآغاز ... الفت ...خدایا ...کجاست. خدایا ...سرای ...محبت ..کجاست ؟
ممنون از شعر. خیلی چسبید.

Anonymous said...

بنده ي شرمنده اول فكر كردم اقا احسان مثل اين خواننده جديده كه ميگه ديوار ، ساعت، آينه ، كمد... داره شعر ميگه بعد فهميدم موضوع چيه - نكنه روسها منو با اين هوش و حواسم يه وقت بدزدن! ضمنا از دست نوشته هات آب روغن قاطي ميكنم - از دست خود كه سالهاست اسيرم

Anonymous said...

به ماندانا: منظورت از اون خواننده جدیده، بنیامینه دیگه نه؟ :دی . این شعرهم از سروده های لیلا کسری بود.

سبزينه said...

نيكو برام دو تا كامنت گذاشته بود كه تائيد هم كردم تا ديروز هم بود. اما الان نيست! يعني چي؟ در جوابش: نيكو جان منظورم از چيدمان خرده ريزها و كتابهاست. اما تو با اون جوجه تشريف بيار منت سرمن بذار.قربون اون وروجكت برم