May 10, 2007

Yesterday


Yesterday
All my troubles seemed so far away
Now it looks as though they're here to stay
Oh, I believe
In yesterday

Suddenly
I'm not half the man I used to be

There's a shadow hanging over me
Oh, yesterday
Came suddenly

Why she
Had to go I don't know
She wouldn't say
I said
Something wrong now I long
For yesterday

Yesterday
Love was such an easy game to play
Now I need a place to hide away
Oh, I believe
In yesterday

ديگه به جبر زمانه بيش از پيش ايمان آوردم و اعتقادم به همه چي از بين رفته و از قبلم هم پوچ گراتر شدم. كاملا بي حوصله ام. يعني هيچي برام مهم نيست و در حقيقت چاره اي هم ندارم جز اين كه به هيچ چيز فكر نكنم. به هيچ چيز. گاهي كه كنترل از دستم خارج ميشه و فكر كردن به يادم مياد فقط افسوسه و دريغ. انگار هي دارم بدتر هم ميشم. يعني انگار اولش داغ بودم زياد حاليم نبود. به هر حال فعلا اينجوريم. بي حال- افسرده و بي تفاوت
-------
پ. ن عالي قاپويي: درها اره و نصب شدن. كليد و پريزها كنده شدن كه نو بشن. فلكسي اندازه گرفته و سفارش داده شد. سينك نو براي آشپزخانه خريداري شد. از شنبه هم نقاشي شروع ميشه. يه ماشين ظرفشوئي هم براي خودم كادو خريدم
-------
پ. ن سياسي: اين مطلب ابراهيم نبوي رو بخونين. اول آيدا و بعد هم جودي برام فرستادنش
-------
پ.ن خبري: يك سايز شلوار جين كم كردم! هوررررررررررا
-------
پ. ن سوالي: راستي مشتي ماشالله زنده اي يا نه؟! كشتوندي ما رو كه از نگراني! اگه زبونم حال هنوز زنده اي يه حاضر بزن
-------
پ. ن وبلاگي: آقا من هيچ كدوم از وبلاگهاي تحت بلاگفا رو نمي تونم باز كنم و بخونم! كسي ميدونه چي شده؟
---

15 comments:

Anonymous said...

Inja bayad "LET IT BE" goosh kard.

Anonymous said...

Ghat boodan hala vasl shodan.

Anonymous said...

هول نشو بالام جان

ربونم لال درسته نه زبونم حال !!!ا

خوب و خوشم. اوضاع هم ردیفه ! دمت گرم با مرام

Anonymous said...

الی جونم سلام
نمیشه خارجکی ننویسی ... دارم از اضطراب می میرم .. کاشکی بودی .. تا یک ساعت دیگه می میرم ..

این عالی قاپوت منو کشت .. این ماشین ظرفشویی را خوب آمدی ... به دردت خیلی می خوره .. نه که یک نفر آدم خیلی ظرف کثیف میکنی .. حیفه که دستهات خراب بشه .. به قول آیدا هاها ها ها ..
دست شلوار جین کم سایزت زیر سر ما .. من فقط اضافه می کنم .. خبر مرگم ..
می گم الی جونم اگر مانی جون را راضی کنی ( چقدر من از گفتن مانی جون بدم میاد یاد زن شب خیز می افتم ) اگر ماندانای نازنین را راضی کنی که بیاد و یک وبلاگ بنویسه .. هر کاری بخواهی برات می کنم .. البته در حد مشروعات .. دلم می خواهد هی برم پیشش غرغر کنم اونم منو دعوا کنه و چند تا جمله صقیل بگه من آ روم بشم .. الی جونم .. راستی دیدی عشق من بی پدر شد .. من چطور بهش تسلیت بگم .. الهی قربونش برم ..

الی من دیگه دارم خل میشم .. اصلا لباس می پوشم میرم بیرون .. کاشکی بودی یک کم می خندیدیم

نگاهی نو said...

ببینم تا حرف مشتی را زدی سریع پیداش شد

عزیز یک دعایی هم واسه ما بکن خیر ببینی انشا
...

.
نمی دونم چرا اینقدر بی حوصله شدم

عطیه وحیدمنش said...

پرده را برداریم / بگذاریم که احساس هوایی بخورد
....

Anonymous said...

بلاگفا یکی دو روز اخیرسکته ای بوده عزیز...اینجانب مخمل بانو هم در بعضی سرور ها فیلتر گردیده ام . نمیدانم با شما در چه حالم ولی کلی ایمیل از بر و بچ داشتم ...همین مونده من انقلاب کنم و کاس و کوزه شون رو بهم بزنم ...گندش رو در آوردن !!!!
منم حا و روزم فعلا از تو بهتر نیست ! نمیتونم دلداری بدم ...

پ.ن. خونه ای: ببینم تو زودتر خونت حاضر میشه یا من زودتر ؟؟؟
بوس

سبزينه said...

شين: فعلا لت ايت بي ام نمياد! چه كنم؟
مشتي: باز خوبه هنوز زنده اي! نمي نويسي چرا؟
پروانه جون: تو ماندانا رو راضي كن پيش من جايزه داري! من كه نتونستم
نگاهي نو: دلت خوشه من دعا كنم كه بر عكس ميشه . اين بار استثنا بود. گرين كارت يادت رفته؟
عطيه: مرسي
مخمل: قطعا خونه تو. مال من فعلا ويرونه ست

Anonymous said...

همين كه از بيتلز يه چيزي نوشتي از نظر من اين پستت قابل قبوله!!! دمت گرم. اين يكي از جاودانه هاي تاريخ موسيقيه

سبزينه said...

ضمنا مخمل واسه من هم فيلتر شده! چراشو نميدونم
باران: قربون شما

Anonymous said...

1. بلاگفا دچار از کار افتادگی سه سرور اصلی در روزهای گذشته بوده که علت آن حمله یک تروجن مهلک بوده است.
2. عمارت عالی قاپو کی مورد بهره برداری قرار میگیرد؟
3. با تخمین سر انگشتی که در 12 فروردین به دست آوردم احتمالا با توجه به کم شدن یک سایز دیگر از شلوار جین, باید شلوارهایت به کار دخترک ما نیز بیاید. اینقدر رژیم نگیر میمیری همه ما راحت میشیم ها

Anonymous said...

جبر زمونه وادارت میکنه بهش معتقد بشی الهام خانم.
از این شکلکا نداره؟پس مینویسم دی!

Anonymous said...

نصيحتم نمياد كه نصيحتت كنم - پاشو پنجشنبه بيا خونه ما يكمي كله اطرافيان عزيز را بار بزاريم بلكه دلمون وا شه - خاله جانت بهونتو ميگره

اي داد من انقد بداخلاقم كه از پشت اينترنت هم پروانه فهميد

نیکو said...

هرجا میری حرف کیه؟ مشتی
دودورو دودو مشتی
:)
چرا من فکر میکردم تو از اون دختر تپل ها هستی؟
خیلی از جین خوشم میاد چون کافیه دکمش بسته بشه بعد 4-5 ساعت اندازت میشه. این همون جینه که از تندیس خریدی؟ :)
ای حاجی...با استفاده از چه تابعی این تخمین رو زدی؟
الی بوس.بوس

سبزينه said...

حاجي: من كه قبلا گفتم آنوركسيا دارم! ماندانا: نوشه! گفتم كه كار دارم! نيكو: من 47 كيلو هستم ضمنا آره همون جينه اما من به دليل جراحي هام نمي تونم جين تنگ بپوشم. يعني نبايد فشار به روده ام وارد بشه