May 15, 2007

بازي پيشنهادي رضا

رضا بازي جالبي رو شروع كرده. منم پررو پررو بي دعوت شركت ميكنم! به قول رضا منم اول بگم كه: قصد خاصی ندارم. اصلا نمیخواهم خاطر کسی رو مکدر کنم و کس یا کسانی رو برنجونم. اگر از دوست و دوستان دیگری نام نمی برمقط و فقط به این خاطر است که می خواهم یک نفر را معرفی کنم وگرنه به تعداد کسانی که در این کنار به صورت لینک حضور دارند و دیگرانی که از قلم افتاده اند من رفیق بلاگر دارم و به خاطر ذات و منش احساساتی ام، همه را دوست دارم و به همه شان از لحاظ احساسی نزدیکم. همه دوستان من هستيد اما به قول رضا هر كس يك نفر رو در اين دنياي مجازي داره كه روش تاثير بيشتري داشته و داره. براي من اين فرد پروانه هيچستان است. نميدونم چرا بهش انقدر احساس نزديكي ميكنم در حالي كه نه تا به حال ديدمش و نه باهاش حرف زدم. پونه- شراره- آيدا و جوجو و همين طور مشتي- حاج واشنگتن- مهدي ناصري و باران رو ديدم. با جودي- علي كاريز و رضا و آرميتا تلفني حرف زدم. در حالي كه پروانه رو فقط و فقط به صورت صد در صد مجازي مي شناسم. يه دليل اين حس نزديكي تا جايي كه حدس مي زنم بر ميگرده به هم نسل بودنمون. گرچه پروانه هم مشخصا از من كوچيكتره- من بعد از ماندانا بزرگترين فرد دنياي مجازي ام گفته باشم!- اما به هر حال خيلي از نظر سني به هم نزديك هستيم. دليل بعدي هم جنس بودن- بنده فمينيست هستم- و تا حدودي از نظرهايي هم فكر بودنمون- از نظر من- است. گرچه زيبا مي نويسه و صريح و شجاعانه اما به هر حال نارنج هم همسن منه و از پروانه خيلي قشنگ تر مينويسه. پونه از پروانه سر زنده تره و آرميتا و آيدا از پروانه رك تر هستن. نيكو و مخمل ازش باحال ترن و جوجو شيطون تر. همه شون هم با من هم جنس هستن. اما نميدونم چرا انتخابم تو پروانه جون كچل خودم هستي!! حال دادم بهت ها نه!؟

از پروانه تصويري در ذهنم ساختم كه تلفيقي از توضيحات خودش و تخيلات منه: قد 172-173 متوسط و نه لاغر و نه چاق. سبزه- با موي مجعد. چقدر درست بود؟

---

كسي رو به بازي دعوت نميكنم چون رضا هم دعوت نكرده. هر كس خودش خودش رو دعوت كنه اگه دوست داشت. ببينيم به كجا مي رسه

-------

درست سه هفته است كه خونه بابا هستم. نبايد بي انصافي كنم. طفلكي ها خيلي مراقبم هستن اما مسئله اينه كه من عاشق تنهايي ام هستم و سخت دلم واسه تنهاييم تنگيده! عمارت در حال بتونه شدن است و فردا سمباده بهش ميزنن

---

13 comments:

Anonymous said...

بازی با حالی بود ...خوشم اومد ...ولی همین الان آپ گردم ...پس میره تا هفته بعد اگه بنویسم ...میخام اعتیادم رو کم کنم ..بدجور خمار این وبلاگ نیسی و خونی لعنتیم ...اگه بتونم ...از صدتا معتاد بدترم ...

خونه هم وقتی تموم شد باید یه عکس بذاری اینجا ...اینکه نمیشه ما فقط یار و غار بناییت باشم :دی

مرسی گفتی با حالم ...انتظاری نبود :دی

بوس

Anonymous said...

کلی از اعتیادم نوشتم رفتم تو وب رضا دیدم چه خبره .....پست اعتیاد و قسطنطنیه !!!
به هر حال دارم میرم تو ترک وبلاگی ...اگه مردیم حلال کن بانو !

Anonymous said...

الي مخم كار نميكنه كامنت بزارم

Anonymous said...

in bazi botri benazaram sakht tarin baziye. in soalha ham ke bayad bishtar rush fekr kard . baraye mani ke kheyli vaghtha nemitunam befhamam dust dashtanihaye zendegim chiyen in bazi azab avar bude.
ba emarate alighaput ham kenar biya hame chizhaye jadid avalesh momkene hese khasi behet nadae ama badan barat aziz o por khtere mishe

Anonymous said...

هاهاهاها
بیا از من و آرمیتا تاثیر بگیر کلی بی تربیت میشی میره... هاهاهاهاها
(گلاب به روتون البته ).
جالب بود... اول اومدم پائین ببینم کیه... خیلی نامرده اگر کسی از من ننویسه... هاهاهاهاها
الهی قلفونت بشم الهامی... امروز کلی بهترم... کلی با چند تا خل حرف زدم یک کم ادمیزاد شدم... منم این پروانه خانومی را دوست دارم... اما هرچی دارم فکر میکنم نمیفهمم کی را باید بنویسم... چه جوری باهام حساب میکنی از تو بنویسم؟ هاهاهاها
بوس بوس
فدات

سبزينه said...

ايدا جونم خوشحالم كه دوباره هاهاهاها رو نوشتي

نیکو said...

ای(به فتح اول)این چه بازیه الی؟ منکه نیستم. اوه.اوه.ولی خیلی باحاله.خواننده ها سر کارند. تند تند میخونن که ببینند اون کیه کیه کیه...اون کیه کیه کیه
با آهنگ شهرام شب پره بخون
:)
جون تو منم پول میگیرم تو این بازی شرکت کنم. ار تو نصف میگیرم.بشتاب
بوووووووووس
راستی میدونی بعضیا به این بوسها حسودی میکنن؟
به قول آیدا هاهاها

Anonymous said...

انقدر خر کیفم که باید دو سه ساعتی قلت بزنم تا حالم جا بیاد ... خیلی خیلی ممنونم .. احساست یک احساس دو طرفه است .. منم تو رو خیلی دوست دارم ... از نظر احساسی بسیار شبیه به هم هستیم .. تو دقیقا در مواردی همان کارها را کردی که من می کردم .. همان حرفها عکس العمل ها همان رفتارها ... برای همین انقدر آشنایی ... حالا همچین می گی کوجکتر انگار ده سالی من کوچکتر هستم .. نارنج قطعا از من قشنگ تر می نویسه ... من همیشه به قلمش رشک ( مثبت ها ) برده ام ... پونه صددر صد از من انرژی دار تره و من همیشه شارژ می شم از نوشته هاش ... آرمیتا و آیدا قطعا رک تر هستند و من به آنها هم حسودی ام میشه که کاش یک چیزی توی دلم هی منو سانسور نمی کرد.. نیکو و مخملی هم باحالتر هستند ( یعنی من با حال هم نیستم ای ددم !!!) و جوجو خانم هم حتما تو میگی شیطون تره هست دیگه .. ولی همین که تو منو انتخاب کردی نشون می ده که تو جیگر منی... همین
ننه قد همون 170 بسه ... کچل را اشتباه اومدی کلی مو رو سرمه .. چاق هستم ..سبزه و موی مواج
آقا من زیادی احساساتی شدم الان میرم یک عکس شش در هشت میگیرم تو وبلاگ می گذارم

قربونت برم

خر کیف خانم

Anonymous said...

فکر کنم منهم تو را دیده ام

سبزينه said...

مشتي منم كه اولين فرد گروه مردان تو رو نوشتم كه ديدم

Anonymous said...

1. من تو یکی از جملات، اون وسطا، همه رو دعوت کردم که چنین پستی بنویسن.
2. معرفت تو، نزدیک به دو ماهه که به من ثابت شده. اینکه فقط تو ندای منو لبیک بگی، خودش مصداق دیگه ای بر معرفت تو.
3. احساس می کنم که جالب باشه بقیه بدونن تو این دنیا چه کسی واسه چه کسی از همه عزیزتره. شاید هم نه.

Anonymous said...

در مورد اون بازی فقط خواستم یه کم خود شیرینی کرده باشم، البته این دعوتت مثل وقتیه که کسی رو به یه مهمونی دعوت میکنن ولی واسش کارت دعوت نمیفرستن فقط بهش میگن اگه دوست داشتی بیا (شوخی)، با کمال میل می‌پذیرم.
درسته که تو این دنیای مجازی ارتباطات نسبت به دنیای واقعی خیلی محدودتره ولی بعضی از این دوستیها واسمون خیلی شیرین تر و ملموس تره.
هر از گاهی آدما نیاز به تنهایی های خودشون دارن ولی بهتره قدر این تنهایی رو ندونیم!

Anonymous said...

به نظرم پروانه لیاقتش رو داره که عزیزترین و خیلی عزیزترین باشه.