Jun 19, 2007

آشپزي


من كه به شخصه براي خودم آشپزي به معني سنتي نميكنم. حتي وقتي مهمون دارم هم بيشتر غذاهاي خارجي رو كه وقت كمتري ميگيرن درست ميكنم اما چند روز پيش كه كارگر داشتم ناچار شدم مفصل برايش سالاد و ماست و خيار و نهار مفصل به سبك ايروني درست كنم و براي همين در تمام مدتي كه بالاي سر غذا بودم به اين فكر ميكردم كه چه كار بيخوديه كه زن ايروني واسه شكم بايد چند ساعت وقت بذاره تا در عرض چند دقيقه خورده و تموم بشه! اولش كلي فكر كن چي درست كنم بعد وايساد برنج پاك كن- خيس كن- دم كن- پياز داغ درست كن- خورش بپز- بوي غذا بگير و يك لنگه پا دم گاز وايسا كه چي بشه؟ حالم از مدل زن سنتي بودن بهم مي خوره. خدا رو شكر كه مجبور نيستم اينجوري زندگي كنم و فكر فريز كردن ريواس و باقالي باشم
-------
بنده با وجود راهنمايي هاي نيكو و آيدا نتونستم خط كامنتدوني رو تاهوما كنم. با همين بسازين و غر نزنين. باشد كه روزي ما راهش را ياد بگيريم!: دي
---

0 comments: