Jun 8, 2007

بدون شرح



تو راه را به من نشان دادي اما توان پيموندش را به من نبخشيدي: سنت آگوستين
-------
پ.ن 1: چند جايي براي كار رفتم. يكي شون رك و پوست كنده روز مصاحبه بهم گفت: كسي كه اين همه وقت با آقاي ايكس- رئيسم در اون موسسه خراب شده- كار كرده قطعا مثل اون دزده! و ما باهاش كار نميكنيم. جالبش هم اين بود كه ميگفت: ايشون تا وقتي به اون موسسه نيومده بودن انقدر بدنام نبودن و اگه شما فقط تو دانشگاه باهاشون كار ميكردين ميشد ناديده گرفت! خدا ميدونه اين چندمين باره كه به خاطر حماقتم در انتخاب يك محل كار بد مجازات ميشم. اي مرده شور اون موسسه رو ببرن با اون كارمنداي نقرسي رواني يرقاني اش
---
پ.ن 2: خيال دارم شماره موبايلم رو عوض كنم. فقط به خاطر رزومه هايي كه فرستادم مجبورم تا وقتي كار پيدا كنم اين يكي رو نگهدارم. بعدش ميرم سراغ ايرانسل. همين الان هم خطش رو خريدم. برات اس.ام.اس ميزنم و شماره جديد رو بهت ميگم. تنوع طلبي من ديگه زده به سيم آخر! شماره موبايلم هم خسته ام ميكنه! از شوخي گذشته خيلي ها هستن كه نميخواهم بتونن باهام تماس بگيرن. خونه فرق داره مي توني گوشي رو بر نداري و بگي نبودم اما موبايل نه. يا خاموشي يا بايد جواب بدهي
---

12 comments:

Anonymous said...

الی جونم

پیونشت طولانی تر از متن به این نوشته می گن... دم شما گرم باشد..

من جای تو بودم بعد از اینکه این آقا بهم همچین حرفی می زد میگفتم اگر کمی از دایره محدود فکری خودتون بیرون بیایید می فهمید که بله میشه با ایکس کار کرد و دزد نبود ...

چقدر ناراحت شدم ..

Anonymous said...

سلام الهام جون. مگه این کامنتدونیت باز میشه!
من تنبل که بودم هیچ؛ جدیدا هم وقت وبلاگ رو ندارم با اینکه دوست دارم بیام و سر بزنم. ممنون که به یادمی. البته به زودی اپ خواهم کرد!!!
مگه تو یه پستت ننوشته بودی که در جای جدید مشغول به کار شدی؟

Anonymous said...

خوب بهانه بیار که سایلنت بود
ولی راست می گی بعضی وقت ها آدم نمی خواد جواب بده و... .اما عوض کردن خط هم دردسرهای خاص خودش رو داره

حرص اون کارقبلی و اون شرکت جذامی نقرسی خراب شده رو نخور خوب نیست برات می افتی سکته می کنی ها نگی نگفتی ها

Anonymous said...

شاید همون راه رو هم خوب نشون نداده چه برسه به توان پیمودنش!
خب دیگه ایندفعه سعی کن یه جایی واسه کار پیدا کنی تا از این جور سابقه‌ها نداشته باشه. بهتر بود سراغ ایرانسل نمیرفتی چون هم کیفیت خدماتش پایینه هم هزینه‌ی مکالماتش بالاست.

Anonymous said...

ای بابا چرا این کامنتدونیت هر وقت من میام کامنت بزارم سکسکه میزنه؟! میگم تو که اینقدر تنوع طلبی بیا اینجا رو هالو اسکنش کن هم ما حالشو ببریم هم خودت. این بلاگر همش جیگره به جز همین کامنتدونیش!

Anonymous said...

دارم از فضولی میمیرم که اون خرابه ای که کار میکردی کجا بوده که اینقدر با دنیا و آخرتت بازی کرده !!!و اون مرتیکه کی بوده !!!!

سبزينه said...

پروانه: من بدبخت بدنامي رئيسام ميگيرتم! پاورقي جان نابغه: قبل عيد دو هفته رفتم كار موقت همين و بس!عطيه: بگم سايلنت بوده هم ميگن ميس كال رو كه ديدي!احسان: چرا فقط كامنتهاي تو خراب ميشن؟! مخمل: اسم رو برات با مسنجر فرستادم

Anonymous said...

ببينم! نكنه توي ساواك كار مي كردي تو؟ آره؟ اسم رئيست اويسي نبوده؟ اين حسين فردوست توي خاطراتش هي ميگه الهام الهام...تويي؟

نگاهی نو said...

عجب اوضاعی است دزدی و بخور و بخور را کس دیگه داره و بد نامیش را کارمندان یدک می کشن

نیکو said...

اوه! چه پست ترکونیی بود!
ببین تو با بن لادن هم کار میکردی اینقدر برات درد سر درست نمیکرد!
یواااک. ایرانسل؟نکنه داری براش تبلیغات میکنی ننه؟ پس یادت باشه شماره جدیدتو بدی به قبلیه زنگ نزنم دست یک سیبیل کلفت باشه:):):)....:)
راستی تولد ماندانا مبارک!!
از طرف نیکو اوج معرفت

نیکو said...

اااااااااااا....میدونی که این صدای جیغ منه!دیگه تاییدی نیست؟ خوب شد چیز بدی ننوشتم ننه!
:)

نیکو said...

هه هه هه
لالای لای لی لای لای
چه کیفی میده کامنت دونی اختیاری
:):)