Jun 12, 2007

تلفن

فكر كنم بايد تلفن خونه رو هم عوض كنم! زنگ خورد و يه شماره موبايل غريبه روي كالر آيدي افتاد. هر كي بود جواب نداد. دوبار پشت سرهم. خودم باهاش تماس گرفتم. يه پسري گفت الو. گفتم آقا شما دوبار با تلفن من تماس گرفتيد و حرف نزديد. فوري قطع كرد و بعد هرچي زنگ زدم كسي گوشي رو برنداشت. خودش يك ربع بعد زنگ زد كه شما دو شب پيش به موبايل من زنگ زده بوديد خواستم ببينم چكار داشتيد! گفتم جناب حتما اشتباه شده شما ببخشيد. گفت: ببخشيد شما چقدر صداتون شبيه صداي خواهرم الهامه كه ايتاليا زندگي ميكنه!!!!!!!!!!!!!!!!! جواب ندادم و خواستم قطع كنم كه فوري گفت ببخشيد شما متاهل هستيد يا مجرد؟!!! گفتم متاهل و قطع كردم. صدا واسم آشنا نبود اما مطمئنم- حداقل به خاطر اسمي كه رو خواهرش گذاشت!- كه منو مي شناخته يا يه آشنا شماره بهش داده. موافقيد كه اگه دوباره مزاحم شد شماره شو به همه تون بدهم!؟

-------

پ.ن: من كه 14 سالم بود اين مدلي پسر و دخترها دوست مي شدن! من هنوز 14 سالمه يا تو اين 24 سال زمونه عوض نشده!!!!!!!!؟

0 comments: