Feb 6, 2008

مصيبت

به مباركي و ميمنت يه زلزله هفت ريشتري بدتر از زلزله محل كار مهناز در محل كارم اومده و از مديرعامل تا مديرامور اداري عوض شدن و الحمدلله هم همه جاي خودشون رو به يك خيلي بدتر دادن! اينجا الان به نوعي پادگانه و من منتظرم دستور بياد كه صبح به صبح ناخن هامون چك ميشه و كيف هامونو مي گردن! يك آدم خيلي احمق بي سواد كه قد خر حاليش نيست (و عين وزغ ليز ميمونه) شده مدير پرسنلي و ظاهرا براي نفس كشيدن هم بايد ازش اجازه بگيريم. منتظر باشين تا به زودي خبر دق مرگ شدن من بهتون برسه. به قول پروانه من گريه من ناله من بدبختي
----------
امروز هجده بهمن مصادف است با سي و هفتمين سالروز ولادت پروانه خانم هيچستان! به همين مناسبت همه دست همه شادي همه جيغ
----------
باز داره برف مياد! اي بابا! خدا امسال غير از لحاف خودش پنبه لحاف همه كروبيان رو هم روي سر مردم تهران خالي كرده! بسه ديگه. يا خدا بالا غيرتا بس كن ديگه

0 comments: