Feb 25, 2008

آهنگ

پروانه جونم دعوتم كرده به بازي آهنگ هاي مورد علاقه و آهنگ هايي كه دوست ندارم. اول بگم كه هر كي به سليقه ام خنديد، خوب خنديد چكار كنم! عدد مورد علاقه من شش است پس از هر كدوم شش تا مي نويسم.

آهنگ هاي مورد علاقه ام:

1- هتل كاليفرنيا از گروه ايگلز
2- تو اي پري كجايي (كه رخ نمي نمائي. از آن بهشت پنهان، دري نمي گشايي) كه نميدونم خواننده اش كيه
3- سيب از سيمين غانم
4- من اگه نباشم، كامران و هومن
5- بارون اشك چشات مال منه از ال سيد
6- تحمل كن عزيز دل شكسته از ابي
آهنگ هايي كه دوست ندارم:

1- گيتار از شماعي زاده
2- كليه آهنگ هاي هارد راك دنيا (من اصلا از گيتار برقي خوشم نمياد)
3- كليه آهنگ هاي عباس قادري
4- ترسون ترسون لرزون لرزون اومدم دم خونه تون، فكر ميكنم از مرضيه باشه (طرفدارهاي مرضيه شاكي نشن خوب هر كس يه سليقه اي داره ديگه)
5- آتش نشاني آتش گرفتم از غم و از درد آتش گرفتم، از پوران شاپوري
6- دختر كابل از شهاب تيام
با توجه به اينكه همه آشناهاي منو پروانه دعوت كرده و كسي نمونده من مهناز و شين و جودي و مخمل رو فقط دعوت به بازي ميكنم. اميدوارم قبول كنند.
ضمنا براي بار دوم در اين هفته محل كار و سمت من تغيير كرد! دارم خل ميشم به خدا

0 comments: