Feb 26, 2006

باز هم

آیه که نازل نشده حتما باید فقط روزی یک تاپیک بنویسم! الان میخواهم - اونم محض دل کسانی که واسه نق زدن های من دلشون تنگ شده!- فقط به اینکه باز داره برف میاد اعتراض کنم! من که سرمایی هستم و عاشق تابستون ولی شماهایی که برف و زمستون رو دوست دارین هیچ وقت به اون کارتن خواب بدبخت- به اون که خونه اش گرما نداره- به کسی که لباس و کفش زمستونی نداره فکر کردین؟ خوب منم فکر نکردم! اما هم شماها هم من میدونیم که هستن. من شاید کمی بیشتر از شماها درکشون کنم - چون از سرما بدم میاد- اما هیچ کدوممون نمیفهمیم اونا چی میکشن. توی همه کشورها هستن- همیشه گرمای تابستون (که خدائیش لااقل واسه اونا تحملش راحت تره) و سرمای زمستون رو با بدبختی تحمل میکنن و هر زمستون دسته دسته می میرن اما... یاد کتاب اولدوز و کلاغ های صمد افتادم. یاشار رو یادتونه؟ خواهر کوچولوش تو زمستون زیر کرسی یخ زد و مرد

زمستان است
سرها در گریبان است