Jan 31, 2007

...

در ادامه جنرال سرويس! امروز صبح رفتم عكس كامل دندون گرفتم و آزمايش خون دادم كه ببينم چربي و قند و كوفت و زهرمارم در چه حالن! بعد هم كه سر مامان بزرگ جان خراب شدم! فعلا شديدا درگير مرتب كردن وسايلم هستن. يعني دور ريختني ها رو – كه كم هم نيستن – جدا كردن و دور ريختن. خدائيش آدم چقدر آشغال نگه ميداره ها! داشتم فكر ميكردم كتابهامو به جاي اينكه كلي به اين كتاب خرها كه مفت ميخرن بفروشم بيام يه شوي كتاب بذارم. اونا مثلا دويست جلد رو ميخرن سي هزار تومن ولي من اگه جلدي پونصد هم بفروشم خيلي بيشتر ميشه. بعد هرچي موند رو به اونها بفروشم. كلي كتاب دارم. قديميترينش كتاب سن عقل ژان پل سارتره كه چاپ سال تولدمه يعني سال هزار و سيصد و چهل و هشت! البته شو كه نه فقط به دوست و آشنا بگم. بعدش هم بايد اثاث خونه رو حراج بذارم. كم كم بايد شروع كنم ديگه. ميدونم پول اينها چيزي نميشه اما همون هيچ چي رو هم به طرز فجيع ناك جاتي! لازم دارم
-------------------
اي مرده شور محل كار سابقم رو ببرن! يه ماه و نيمه كه اومدم بيرون كوفت هم بهم پول ندادن! نه ماه عيدي و سنوات و مرخصي + يك ماه اضافه كار طلبكارم. هر وقت نماز خوندين آخرش سه بار بگين مرگ بر موهبتي – جهانگيري و جليليان! يادتون نره ها
-------------------
فردا دوازدهم بهمن مصادف است با بيست و هفتمين سالگرد تولد مهناز + بيست و هشتمين سالگرد ورود ... و خدادمين سالگرد حمله اسكندر مقدوني به ايران - نميدونم چندمين سالگردشه- با توجه به اينكه دو نفر آخر به ايران وارد شده و بهش گند زدن ميشه حدس زد كه مهناز هم با ورود به اين دنيا چه گندي بهش زده! مگه نه؟
-------------------
پي نوشت: منتخب نوشته هاي وبلاگهاي قبليم رو به اين وبلاگ - بدون امكان نظرخواهي- اضافه كردم

8 comments:

Anonymous said...

کتابها رو کیلویی نفروش

چهار تا آدمه با شخصیت مثل من پیدا کن و هدیه بده بهشون !ا

سبزينه said...

خوش اومدي مشتي! اگه انقدر وضعم خوب باشه كه نخواهم كيلوئي بفروشم با شخصيت تر از خودم سراغ ندارم! پس در اون صورت قطعا همه شون رو ميبرم

Anonymous said...

Man kharidar ketab hastam, lotfan aval be man ham listash ra bedeh.

سبزينه said...

به شين: خدائيش سخته آدم چهارصد- پونصد جلد كتاب رو ليست كنه! اما قسم پيشاهنگي كه اول به تو به هر حال خبر ميدم. فقط جهت اطلاعات از سيمون دوبوار- مارگريت دوراس- ناتاليا كينزبورگ- رومن گاري- هاينريش بل- رومن رولان خيلي زياد كتاب دارم. به هر حال گفتم كه به محض اينكه تصميم قطعي شه بهت ميگم

Anonymous said...

مرسی. واقعا نمی دونم جواب این همه محبت و تبریک رو چی جوری بدم. فقط اشک شوق پاسخگوی این همه مهربونیه.

سبزينه said...

من به جاي همه كساني كه به مهناز بيريخت تولدش رو تبريك گفتن و الان از اشك شوقش شرمنده شدن بهش ميگم: قابلي نداشت

سبزينه said...

جالبه كه خريد و فروش كتاب از تولد اين مانكن كفن پر طرفدارتره! نه؟

Anonymous said...

بنده به دلايل فني اين پست را دير خوندم! ميگم واقعا گاهي عقل هر چيز بهتر از آدميزاده؟!! اين شو كتاب هم بد چيزي نيست