Jan 20, 2007

كلاس زبان

قحطي كلاس زبان اومده! پارسال چند وقتي بعد از اين كه نامه كذايي برام اومد كلاس زبان رفتن رو - بعد از سالها - دوباره شروع كردم. دو ترم مركز آموزش زبان منطقه آزاد قشم - كه خواهر محترمم هم مدتي اونجا درس مي داد - رفتم . هر ترم يك ماه و نيم و سه روز در هفته. ولي از ترم سوم بهم گفتن كلاسي كه تو هستي منتقل مي شه به ساعت شش تا هشت شب و چون داشت هوا هم رو به تاريكي مي رفت نظرم عوض شد و اومدم كيش اير كه هم به محل كارم نزديك بود و هم مي تونستم چهار تا شش و اونم دو روز در هفته - يادتون نره من فراخ باسن هستم ديگه!- برم. دو ترم هم - هر ترم دو ماه - اونجا رفتم كه ترم دوم تو همين هفته تموم ميشه. خوب مسئله اينجاست كه من ديگه كار نميكنم و قطعا زور داره برام از خونه ام تا محل كار قبليم برم. اطراف خونه ام هم فقط دو تا از شعبه هاي كيش هست كه اين حسن رو هم داره كه هر روز كلاس داشته باشه - كه برام هم لازمه - اما فعلا يك ماه بايد تا زمان ثبت نام صبر كنم! يعني يحتمل كلاس نصفش شروع نشده ممكنه جواب اف . بي . آي من بياد و دوباره بايد برم سفر! گيري كرديم ها! خلاصه اينكه فعلا مشكل زندگي من اينه! خدا رو شكر ! منم فعلا جاي كلاس رفتن روزي 4 ساعت ماهواره شامل : سي ان ان - آپرا و فيلم هاي آبگوشتي ام . بي . سي . تو رو مي بينم

3 comments:

Anonymous said...

به به ميبينم كه به زينت انتقاد از خود هم آراسته گشته اي - بد نيست - به آن استاد 25 هزار توماني بچسب كه بهترين كمك است - اما سعي كن لهجه ات سيب زميني خوري باشد و نه يخ در دهان - و ديگر اينكه من با اينكه ننوشتم ولي باز هم باخت را قبول دارم - چون همش بفكر كتاب بودم - پس اين را تو بردي - و بهيچ وجه كوتاه نخواهم آمد - در هيچ صورت - پس نوبت توست كه دعا كني

Anonymous said...

ميخواي توي اين فاصله يك قراري با سوسن بزاري و مكالمه باهش كار كني- فكر نميكنم خيلي برات گرون در بياد و ميتوني صحبت كردنتو جلو بندازي ضمنا صبح ها هم هست - اگر خواستي بگو قرار بزارم

سبزينه said...

مرسي خاله ماني آويده هم هست اول با اون حرف بزنم اگه اون ارزون حساب نكرد به تو ميگم