Feb 6, 2007

از اين در - از اون در

آبگيري سد سيوند كه باعث تخريب پاسارگاد ميشه در دهه مباركه فجر انجام ميشه. تجمعي هم به اين مناسبت انگار هست كه ميشه در آدرس زير توضيحاتش رو خوند
http://hees2.blogspot.com/
---
اول مي مي گفت و بعد هم پريسا. خودم هم كاملا موافقم كه حسابي لاغر شده ام. از اين بابت بسي خركيف هستيم! انقدر از اينكه در بلاد كفر خيكي شويم ميترسيم كه نگو و نپرس
---
امروز عصر با آيدا رفتيم كافي شاپ و كلي غيبت كرديم! به پونه بيريخت هم زنگ زديم كه بياد اما مفقودالاثر بود و گيرش نياورديم. آيدا فردا صبح برميگرده
---
هنوز يه ماه هم نشده كه از آنكارا برگشتم و ميدونم زودتر از يك ماه و نيم بعد از مصاحبه ام امكان نداره جواب اف. بي.‌ آي چكم بياد اما... چرا جوابش نمياد!!!؟
---
شنيدم تموم كساني كه در بلاگفا- ميهن بلاگ- پرشين بلاگ- بلاگ اسكاي و هر بلاگر فارسي ديگه اي وبلاگ دارن بايد به صورت رسمي وبلاگشون رو ثبت كنن- تحت نظر دولت قرار بدهند- خدا رو شكر كه عقلم رسيد و در بلاگ اسپات وبلاگ جديد رو باز كردم

6 comments:

Anonymous said...

از اين خيکي تر هم مگه ميشه ننه جون ؟!!!ا

سبزينه said...

مشتي ميكشمت ها! من 45 كيلو هستم

Anonymous said...

من نميدونم خيكي هاي دنيا چه هيزم تري به شما خلال دندونها فروختن كه چشم ندارين ببينيشون - بابا مگه نون شما رو ميخورن - مال خودشون ميخورن زياد هم ميخورن - الهي الهام انركسيا بگيري در ديار غربت - الهي مجبور شي وبلاگت را به انگليسي بنويسي - الهي عاشق يك مرد كامبو شي - آمين يا رب العالمين
امضاء بزرگ خيكي داران دنيا

سبزينه said...

ااااااااااااااا! به من چه؟
با مشتي دعوا كن

Anonymous said...

سلام خانومی
مبارکه وبلاگت .. یعنی درواقع مبارک من که اومدم این جا .. به خودم تبریک بگم بهتره.
دیشب رسیدم ... زنده.. با این پروازهای ایران ایر و این ها جایی نرو ... از بس گوشم گرفت که گریه ام در اومد و گوشم خونریزی کرد .. ... این ایران ایر هم ایشاالله بترکه نابود شه من راحت شم.
خانومی ممنونم بابت خاطره خوبی که برام گذاشتی ... این سفر مارکوپلویی من نکته خوبش تو بودی ... با علی خیلی یادتیم و ارزومون خارج شدن هر چه سریعترت از ایرانه ... هاهاها .. و البته که موفق و موید شدنت.
بابت همه چیز ممنونم.
با سارا که حرف زدی کلی از طرف من هم بد و بیراه بگو که مشغول کوک بود.
فدای تو.
تا بعد

سبزينه said...

رسيدن به خير آيدا جان. هم به لبنان و هم به وبلاگ بنده! به علي سلام برسون و بهش آدرسم رو بده. محمد رو ببوس