Feb 19, 2007

دري وري

رفته بودم كتاب كادو بخرم- خدائيش مصيبته كه آدم كتاب خريدنش به كادو محدود بشه اما ديگه الان كه ميخوام شوي كتاب بذارم كتاب واسه خودم خريدن خيلي مسخره است- تو كتاب فروشي بودم كه ديدم يه دختره داره به ظاهرا دوست پسرش كه از خودش هم يول تر بود ميگه: تو تاريخ ادبيات ايران كتابي در حد بامداد خمار تا حالا نوشته نشده! شب شراب و دالان بهشت هم بد نيستن اما نتونستن پا جاي پاي بامداد خمار بذارن!!! واقعا آدم لذت ميبره اين همه شعور و سليقه ميبينه
-----
محل كار جديدم همه زدن سيم آخر! روزي يه بار آژير آماده باش ميكشن تمرين زلزله و آتش سوزي! به خدا! اگه بدونين! آدم انقدر جون دوست؟ نميدونم همه اروپاييها جون دوستن يا اين خصلت سوئيسيهاست!؟-
-----
من هميشه هم از آلمانيها بدم ميومد هم از عربها اما جالب اينه كه توماس- آلماني شركتمون- و مختار- لبنانيه- از همه ايرونيها و خارجيهاي شركت خوش تيپ ترن. يعني از همه ايرونيها و فرانسويها و سوئيسيها وگرنه تكليف هنديهامون كه معلومه عين بادومه سوخته زرد هستن! مديرعامل هم كه عين پرتقال تو سرخ ميمونه- البته در سايز بچه گاو!!! با توجه به اينكه بنده از مرد بور خوشم نمياد مختار رو به توماس ترجيح ميدم. گرچه امروز دقت كردم ديدم چشماش سبز هستن. آيدا اين به نظرت دو رگه نيست؟
-----
گرچه همه اطلاع دارن اما جهت همين جوري و اينا! 25 فوريه هفتاد و نهمين دوره جوايز اسكار برگزار ميشه و بنده به عنوان فضول! اميدوارم برنده ها به شرح زير باشن
بهترين بازيگر نقش اول مرد: لئوناردو دي كاپريو در فيلم الماس خونين
بهترين بازيگر نقش اول زن: خيلي سخته اما هلن ميرن در ملكه يا كيت وينسلت در كودكان كوچك
بهترين بازيگر نقش دوم مرد: ادي مورفي در دختران رويايي
بهترين بازيگر نقش دوم زن: ابيجيل برسلين در دوشيزه آفتاب كوچك- چه ترجمه مسخره اي شد
بهترين فيلم: ملكه
---
اينم آدرس سايت اسكار
---

5 comments:

Anonymous said...

بابا اينا تو ايرون كاري ندارن خوب بايد سرخودشون گرم كنن ديگه - جلبك چون خوبه واسي دوهفته اونجائي كه به كار همه كار داري

Anonymous said...

اول این که بابا ای ول به دختره با کتب ادبی خوندنش من را کشت ... دوم این که یارو جان خودم دو رگه است .. این لبنانی های کپل (البته از نوع مرد) را چه به چشم های سبز .. برای منم رزروش کن .. هاهاها ..
سوم هم این که اسکار را دوست دارم اما هیچ وقت اونهایی که من میگم برنده نمیشوند.
اما با لیستت کاملا موافقم.
اما فیلم بابل را هم به عنوان بهترین فیلم بنده کاندید میکنم.
فدات

سبزينه said...

پدرش كه به هر حال عربه چون فاميليش عربيه. تازه كپل هم نيست! بايد ته و توشو درآرم!!! موافقي؟

Anonymous said...

منم لذت بردم از شعور اون دختره

Anonymous said...

معلومه که موافقم گلم .. عزیزم .. من تو هرچی فضولی و شر شور کاریه پایه ام ...
من را بیخبر نگذار ... :))))